WWE 2K23 Pretty Sweet Pack for Xbox One
This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. For fans of dynamic tag teams with a flair for flamboyance, the latest DLC pack for WWE 2K23 is just “Too Sweet.” Step into the ring with the Pretty Sweet Pack, including former 2-time RAW tag team champions Luke Gallows and Karl Anderson, former 2-time NXT tag team champions, and former NXT UK tag team champions Pretty Deadly (Elton Prince and Kit Wilson), plus rising NXT star Tiffany Stratton. Each playable Superstar also comes with their own MyFACTION card. The Pretty Sweet Pack is already included with the WWE 2K23 Season Pass.