Reverie: Sweet As Edition
DESTINY CALLS THE LEAST LIKELY OF HEROES Save an island in peril on a childhood holiday. With restless spirits threatening the safety of Toromi Island’s inhabitants, Tai must venture through dangerous dungeons and across a variety of environments to put the spirits to rest. All in a summer holiday! Reverie is an action adventure game set on a fictional island in New Zealand, inspired by the legend of Maui and the Giant Fish where the demigod himself fishes up the North Island with a powerful fishhook.