2022 Anniversary Celebration Bundle
The spotlight settles on stars, skeletons and sidekicks in this wide-ranging selection from the Pirate Emporium's fourth year of business! The 2022 Anniversary Celebration Bundle contains the Lodestar Ship Bundle plus Collector's Sails and Figurehead, the Spinal Costume, an Auburn Fox pet, the Cutthroat Weapon Bundle, the Portable Portrait Emote Bundle, the Pocket Crab Emote and the Chest Hide Emote.