2 Sacred Treasures Set
Embark on this definitive version of the critically acclaimed Shin Megami Tensei V, massively expanded with a brand-new storyline featuring new locations, demons, and choices to make that will dictate the fate of all existence. Two Sacred Treasure sets that will aid you during your journey through Da'at. This set Includes "Gleam Grenade" to inflict a small amount of damage to foes and "Haraedo Bead" to recover HP for all allies, both can be used infinitely in battles.