TRIALS OF THE BLOOD DRAGON + TRIALS FUSION AWESOME MAX EDITION
This bundle includes Trials of the Blood Dragon and Trials Fusion Awesome MAX Edition. TRIALS OF THE BLOOD DRAGON The year is 2019. Roxanne and Slayter, the offspring of the legendary Rex Power Colt, are going to Vietnam War 4 to save freedom, and save the world. Discover an epic single player experience with the unique combination of competitive, precise, physics-based Trials gameplay- and rather less precise gun toting, balls swinging, neon-drenched Blood Dragon action. The future is back. Are you ready? TRIALS FUSION AWESOME MAX EDITION Includes: - Trials Fusion main game - The Season Pass featuring 6 DLC packs (Riders of the Rustlands, Empire of the Sky, Welcome to the Abyss, Fire in the Deep, Fault One Zero, After The Incident) - The Awesome Level Max DLC including 30 all-new tracks, 5 rider & bike customizations, dozens of new Editor objects.