World of Tanks Modern Armor – Ready at the Command
With a Commander assigned to your tank, you’re primed to head into battle with an advantage over your enemies. And Margaret LeBlanc is here and awaiting your orders. Ready at the Command gives you a 3D Commander that you can customize with Skills to optimize your tank's performance, plus valuable Boosters and days of Premium Account to increase your battle earnings. Included in this World of Tanks Modern Armor DLC bundle: - Margaret LeBlanc 3D Standard Commander - 7 Days of Premium Account - x3 Vehicle XP Boosters (7) NOTE: Standard Commanders start with one open Skill slot and earn Commander XP at the standard rate.