The Secret Order: Return to the Buried Kingdom (Xbox One Version)
The Buried Kingdom in on the verge of collapse. Maintaining the balance between peace and chaos has become almost impossible, as the dragons start to behave unpredictably. Who is behind all the magic anomalies? Embark on a journey to the hidden world of dragons and other fantastic creatures and try to lift the curse. Explore beautiful locations, encounter unique beasts, solve riddles, reach the finale of this epic quest, and discover the power of friendship! Play as a strong female character and deal with everything this immersive adventure game has to offer. Unforgettable hidden-objects scenes, challenging puzzles, and - last but not least - the evil Necromancer and his army of skeletons! Get ready for the mesmerizing story of an adventure game you won't forget. Save the Buried Kingdom!