HORSE CLUB Adventure: Lakeside Collection
Saddled, up and away! Ride together with the girls from HORSE CLUB and discover a colorful world full of adventure and experience in the HORSE CLUB Adventures : Lakeside Collection that includes both games based of the popular HORSE CLUB franchise from schleich.