DRAGON BALL FIGHTERZ - FighterZ Edition (Windows)
The FighterZ Edition includes the game along with the FighterZ Pass, which adds 8 new mighty characters to the roster. Partnering with Arc System Works, DRAGON BALL FighterZ maximizes high end Anime graphics and brings easy to learn but difficult to master fighting gameplay. 3vs3 Tag/Support Build your dream team and sharpen your skills to master high-speed tag combinations. Thrilling Online Features Ranked matches, interactive lobby, crazy 6-player Party Match... There is something for every taste! Exclusive Story Mode Discover a never-seen-before scenario featuring Android 21, a brand new character whose creation was supervised by Akira Toriyama himself.