Dead by Daylight: Portrait of a Murder Chapter Windows
Behold the Portrait of a Murder. The Dead by Daylight Chapter includes a new Killer – The Artist – and a new Survivor, Jonah Vasquez. The new Forsaken Boneyard Realm will be opened for all players. Purchasing this add-on also unlocks an exclusive cosmetic for Jonah: The Crimson Shirt. The new Killer is The Artist. Carmina Mora’s surrealist paintings were both compelling and controversial. After a brutal encounter left her maimed, The Artist was taken by The Entity. Twisted into a grotesque vessel of vengeance, she turned anyone in her path into carrion for the flock. Screams will fill the Forsaken Boneyard, a surreal nightmare drawn from her dark imagination. The new Survivor is Jonah Vasquez. Deciphering math equations and the secrets within was second nature for the seasoned codebreaker. Now, he sees the ominous truth at every turn. A formula pointing to a haunting reality beyond comprehension. But as Vasquez knows better than most, there’s strength in numbers.