Formula Drift Forza Motorsport 7 Car Pack
The Formula Drift Pack for Forza Motorsport 7 features seven high-octane Formula Drift cars for you to customize and race. This pack includes the 1989 FD #98 BMW 325i, 2006 FD #43 Dodge Viper, 2015 FD #13 Ford Mustang, 2016 FD #530 HSV Maloo, 1995 FD #118 Nissan 240SX, 1996 FD #232 Nissan 240SX, and 1997 FD #777 Nissan 240SX. This add-on is FREE with digital pre-orders on Forza Horizon 4 or can be separately purchased. Once it is unlocked, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. Requires Forza Motorsport 7 to play.