World of Warships: Legends — Torpedo Master
Helm Smith and master torpedo-wielding to mark Legends' 3-year milestone. She comes with a set of in-game items to make your battle experience as cool as it gets. Bundle includes: U.S. Tier II Premium destroyer Smith 3 days of Premium Account 12x Type 1 camouflages 12x Type 2 camouflages 15x Common Battle Boosters 15x Common Global XP Boosters 15x Common Ship XP Boosters 15x Common Credit Boosters 15x Common Commander XP Boosters 37,000 Commander XP If you already have Smith in your Port, you'll receive compensation in the form of 1,500,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.