World of Warships: Legends — Super-Dreadnought
Face your foes with the Grand Old Lady herself—Warspite! Her 15-inch (381 mm) guns have little trouble dealing with hostiles! This bundle includes: British Tier V Premium battleship Warspite 7x Type 1 camouflages 7x Hunter camouflages 10x "Type 3 – Halloween" camouflages 3 days of Premium Account 37,000 Commander XP If Warspite is already in your collection, you'll receive compensation of 15,000,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.