Stellaris: Console Edition - Expansion Pass Six
Expansion Pass Six includes: Toxoids: Rise from the primordial ooze all the way to the stars! The Toxoids Species Pack gives players the chance to gamble the future of their planets for immediate gains and make the tough sacrifices necessary to survive a hostile galaxy. C6 Portrait Exclusive: Charismatic, Curious, Elegant, Enigmatic, Friendly. Definitely not a fanatic purifier. (Coming Late 2024) First Contact: You are not alone! The galaxy is vast and full of wonders, but it’s also full of alien empires you’re going to encounter, whether you’re ready or not. First Contact offers a set of new origins and mechanics that allow players to tell stories about their civilizations’ early encounters with visitors from the stars — ones that may not have come in peace! (Coming Late 2024) Galactic Paragons: The galactic council is vast and full of personality! Add Galactic Paragons to your empires and experience a new level of character and story as great leaders rise to positions of power and follow your lead to the stars. With exclusive additions to the all-new Council mechanic, leaders you can shape to amplify the vision for your empire, new civics, and much more, Galactic Paragons will shape the future in ways the galaxy has never seen before.