Stellaris: C6 Portrait Exclusive
Meet C6: Charismatic, Curious, Elegant, Enigmatic, Friendly. Definitely not a fanatic purifier. Now you can make friends or devour the galaxy as the Stellaris community’s favorite arm-flailing egg!