5,000 ARCoins
Purchase 4,000 ARCoins today and get an additional 1,000 ARCoins for a total of 5,000 ARCoins. Use ARCoins to unlock various cosmetics in Gilly’s Arcade. Get your ARCoins and unlock your style today! ARCoins are consumable and players can purchase multiple packs at a time.