Arcadegeddon
Gilly, the owner of a local arcade, is trying to save his business from a faceless mega-corporation, Fun Fun Co. ...and what better way to stick it to the man than with a brand-spanking-new super game. Unfortunately, the corp gets wind of Gilly’s plan and launches a cyberattack, injecting a virus into the game. Now it’s up to you, will you rise up to save both the game and the last remaining local arcade? This ever-evolving co-op multiplayer shooter allows you and up to 3 friends to explore multiple biomes, compete in mini games, find hidden chests, and battle a crazy cast of enemies and bosses. Arcadegeddon lets you play at your own pace with its mix of PVE and PVP gameplay. Speed into the action or take it slow, it’s up to you. As you get to know the town, you can dive into additional challenges from the local gangs that hangout in Gilly’s Arcade, earning you much more than just street cred. Though, the view from the top of the leaderboards must be pretty darn good...