Zombie Pinball
Fan of ZOMBIES ? PINBALL games ? You will love ZOMBIE PINBALL ! With its super addictive gameplay, a crazy atmosphere, 7 different tables, 20 spectacular game modes and hundreds of challenges ! Frankenstein and his buddies, zombies, werewolves, undead rockers, burning or dripping skeletons will make you sweat... In Zombie Pinball, you will have great fun by smashing zombies !