Zombie Army 4: Solid Gold Weapon Skins
With the Dead War devaluing gold to nothing, the survivors have found a new use for it. Annihilate the undead with an air of class! Apply a brilliant gold sheen to your guns with these skins*. *Skins can be applied to all weapons included in the base game, and are not compatible with DLC weapons.