Zombie Army 4: FG-42 Automatic Rifle Bundle
One of the most advanced weapons of World War 2 salvaged for the Dead War, The FG-42 automatic rifle is a destructive upgrade to your arsenal - packing all of the intense firepower of a light machine gun with none of the heft! This Rifle Bundle contains; - FG-42 automatic rifle - 2 charms (Fallschirmjäger Helmet + Iron Cross) - 2 bespoke weapon skins (Fallschirmjäger Camo + Black)