West Escape: Rancher DLC
With this DLC, You'll unlock: - Silver nail for X2 tool dmg - Rare Shotgun - Rare Rancher hat - Uncommon Rancher vest - Uncommon Rancher pants - Uncommon Rancher boots - 500 gems Gear up for the ultimate adventure!