"Security is an illusion." Some hackers just want to watch it all burn down. Let your dark side show with this pack of monochrome gear. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. - Decals for RC devices. Find your unlocked items under their corresponding shop: Wardrobe, Car on Demand app, or 3D printer in any hackerspace.