Wasteland 2: Director's Cut
From the Producer of the original Fallout comes Wasteland 2, the sequel to the first-ever post-apocalyptic computer RPG. The Wasteland's hellish landscape is waiting for you to make your mark... or die trying. With over 80 hours of gameplay, you will deck out your Desert Ranger squad with the most devastating weaponry this side of the fallout zone, test the limits of your strategy skills, and bring justice to the wasteland. Features: - One Size Does Not Fit All: Don't feel like finding the key for a door? Pick the lock, bash it down with your boot, or just blow it open! - Decision Making... with Consequences: With both short and long term reactivity, your choices ripple outwards, changing the game's events and forever altering the lives of those in the wasteland. - Huge & Customizable: Hundreds of characters. Thousands of variations on your Rangers' appearance. Over 150 weapons. No two players will have the same experience. Copyright 2015 inXile entertainment Inc., Wasteland, the Wasteland logos, and inXile entertainment and the inXile entertainment logo are trademarks or registered trademarks of inXile entertainment Inc. in the U.S. and/or other countries. Copyright 2002-2015, inXile entertainment, Inc. All Rights Reserved. Fallout is a registered trademark of Bethesda Softworks LLC.