WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Xu Shu
Note: This product has been previously available. Please be careful to avoid making an unnecessary or redundant purchase. Bonus costume for Xu Shu will be added. Enjoy fighting battles in all-new style. ■Content Bonus Costume for "Xu Shu" ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume".