WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 1
New stages will be available for selection under Select Battlefield. In-game music and additional weapons are also included. *New stages: 'In Vino Veritas' (Weapon available: Bug Catcher) 'Phantoms of Nanzhong' (Weapon available: Knockout Blow) 'Ninjas United' (Weapon available: Epiphany) 'Warriors of Purity' (Weapon available: Lollipop) *Additional music: 8 additional tracks will be available.