Warhammer: Chaosbane Witch Hunter
By purchasing this DLC you unlock Jurgen Haider, a meticulous witch hunter with formidable pistol and sword skills. The Witch Hunters wander the Old World rooting out heresy. They are both judge and executioner, and feared by all. Chaos is their worst enemy, and zeal their best weapon. Don your long coat, load your pistols and pray to Sigmar, for Chaos is everywhere and must be purged!