Warhammer 40,000: Rogue Trader - Void Shadows
“Void Shadows” is the first DLC for Warhammer 40,000: Rogue Trader, offering a massive amount of content with about 15 hours of fresh gameplay and a new romanceable companion. Fully integrated into the game’s main story, this DLC will allow players to delve into the depths of their voidship first-hand in an enthralling new story that will pit them against an unfamiliar enemy trying to bring ruin to the von Valancius dynasty from within. A new story — a tense 15 hours of adventures on board the von Valancius voidship, filled with unexpected threats, various quests, unique equipment, and additional lore content, all of it fully integrated into the main campaign. А new companion — Kibellah, a Death Cult Assassin, who is ready to pledge her life in service of the von Valancius dynasty just as her predecessors did for generations before, even possibly developing a strong personal bond with the Lord Captain. А new looming threat arising from within the deepest and darkest bowels of the player’s very own voidship — the malignant Genestealer Cult — a horrific breed of xenos who operate from the shadows, infecting your crew with their genetic code to convert them, slowly twisting their faith in the Emperor to carry out their wretched designs. New crew members — high-level officers integral to voidship operations, numbering thousands upon thousands of souls, stand ready to serve the Lord Captain. New locations to explore — the sheer magnitude of the voidship hides many distant nooks and crannies where no Lord Captain has gone before.