Warhammer 40,000 Pack
The infamous Death Korps of Krieg march into Rust, bringing their grim, war-forged resolve to the island. This pack delivers battle-scarred war gear, inspired by one of Warhammer 40,000’s most fearless regiments. Gear up and march across the island clad in their signature gas-masked Hazmat suit. Shoulder your Death Korps of Krieg Backpack, designed with the rugged practicality of Astra Militarum kit. Unleash the roar of the Death Korps of Krieg Chainsword and the thunder of the Krieg Shotgun, while the Death Korps of Krieg Storage Containers transform your base into a fortified stronghold. The pack includes: * Death Korps of Krieg Hazmat Suit – Reskin of the Hazmat Suit with the classic Krieg gas mask and trench coat look. Available to apply at a repair bench or when you craft the item in game. * Death Korps of Krieg Backpack – Rugged field pack for the survivalist soldier. The Large Backpack (with the mug) skin is available to apply at a repair bench. * Death Korps of Krieg Chainsword – Fire up the Chainsword - a brutal chainsaw reskin. You will be able to apply this skin at a repair bench or when you craft the item in game. * Death Korps of Krieg Shotgun – A grimdark firearm with real stopping power. The Death Korps of Krieg Shotgun skin is applicable to the Pump Shotgun. You will be able to apply this skin at a repair bench or when you craft the item in game. * Death Korps of Krieg Storage Containers – Two Krieg-styled storage barrels. A vertical and a horizontal variant.