Warframe: Constellations Gemini Collection
Guide the stars as an adept executioner or bloodshed’s harbinger with this duo of Gemini Skins along with their corresponding Emotes. The Constellations Gemini Collection includes: - Ryoku Gemini Skin - Ryoku Gemini Emote - Vena Gemini Skin - Vena Gemini Emote - 375 Platinum This Collection may only be purchased once per account.