Warface - Heroic Edition
Are you brave enough to claim the power of "Medusa" or will you avert your gaze? Your fate is in your hands! This edition contains: - "Warface" base game - "Medusa" Gerber Tomahawk - "Medusa" TEC-9 pistol - 500 Kredits Kredits are a premium in-game currency in Warface. It allows you to purchase weapons, armor, boosters, consumables and much more.