War Hospital - X-Ray
Play this exclusive chapter to pit yourself against new challenges, and discover Marie Curie's story and her role in military medicine. In this optional chapter, Marie Curie is based near your hospital, and requires your assistance. With her X-ray van and her unique talents, the renowned expert scientist can be a precious asset in helping you save more soldiers.