Voiceover & Videos
This DLC for the Xbox 360 Digital version of Assassin's Creed IV Black Flag includes the non-English voiceovers for all in-game dialogue as well as the "secret file videos," a set of narrative videos unlocked by players in present-day sequences of the game. Audio languages covered include French, Italian, German, Spanish, Portuguese BRA, Russian.