Vigor - Opulent Leader
Opulent Leader It's your time to shine! Snap up the Premium Battle Pass, dive into multiple Legacy Seasons, boost a ton of lobbies, or pick customizations worthy of an opulent leader. Show your wealth, don't be shy!