Vehicle Set
This set contains the following downloadable content: ■Additional Vehicle - Cruiser Vehicle ■Additional Vehicle - VH8-G2500 ■Additional Vehicle - Nightmare *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.