Continue your Pandora adventure in the From the Ashes expansion, inspired by the upcoming film Avatar: Fire and Ash, with the Valley of Mo’ara Starter Pack. This pack includes three distinct banshee color patterns inspired by the Valley of Mo’ara in Pandora – The World of Avatar, a richly themed land within Disney’s Animal Kingdom, allowing you to customize your banshee, as well as 3,250 tokens to unlock new gear, weapons, and more, as you further immerse yourself in the Western Frontier. Face new enemies as So’lek, in a ravaged Western Frontier, with revamped combat, improved banshee mechanics, and epic boss fights against the RDA and the Ash clan.