Valiant Explorer Pack
The Valiant Explorer outfit gives Lara a nostalgic leather jacket, high-laced boots, aviator goggles and a bright red scarf, in the tradition of adventurers from years gone by. In addition, while wearing the outfit all of Lara’s explosive arrows will have a bigger blast radius.