V Jump Decal
Contains the following content: - V Jump Decal Decals are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. This content may be made available separately at a later date. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organiser of a family group, family member accounts will not receive it.