Until Then: Afterimages
Award-winning narrative adventure Until Then brings two new riveting chapters following our beloved characters. Sofia returns home to memories she left behind. Mark meets a new lover and an old friend. On their own, they explore what it means to carry on living in the presence of absence. Play fresh minigames from tarot to baking, interact with engaging in-game phone apps for dating and video content, and run into beloved characters old and new across two chapters of gameplay. Chapter 1: Homecoming Sofia returns home amidst a lockdown—a lot has changed. Familiar places have vanished, people have grown up, and at the same time, she has to confront the past she'd conveniently left behind. Chapter 2: Sparks Mark is the proud, responsible head of a college organization. There he finds love and an unexpected old friend. Has he truly changed as a person or will a spark burn down everything he's built? Requires the base game to play.