Ukko & Guará: Stellarbound
Join Ukko and Guará on a poetic journey to restore a fallen star! Ukko & Guará: Stellarbound is a single-player cooperative puzzle adventure game that blends hand-drawn art with clever challenges and a contemplative atmosphere. Travel through worlds inspired by the fauna and culture of the Northern and Southern hemispheres. Explore lovingly crafted stages, solve logic-based puzzles through collaboration, and uncover a silent story that speaks straight to the heart. Control two characters at once from your couch — perfect for friends, couples, and families. No dialogue. No violence. Just the connection between two different beings united by one purpose: to reunite the pieces of a star and return its light to the sky.