Uboat Attack: Cloverfield DLC
A new fearsome vessel has joined the fight! With this DLC, you'll unlock: - A new missile ability to break the enemy forces - 10000 hammers to strengthen your base - Additional homing torpedos for when the going gets tough You can't become a great captain without a good ship.