Tundra Recon Pack
Contains the Tundra Recon Suit and Aegis VII Survivalist.Tundra Recon Suit: Worn by early Tau Volantis expeditionary teams, this suit is woven with paraffin-based nanotech fibers, to maintain body heat under any condition.Aegis VII Survivalist: Named after the remote planet of Aegis VII, this weapon combines a Plasma Cutter and Suspended Ripper. It sports a titanium finish designed to withstand the harshest of planetary conditions.This pack is included with the Tau Volantis Survival Kit.