Trove - Mega Menagerie Pack
Contains 2 dormant dragon eggs: Tanbleddyn of the Western Peaks and Fulguras, the Lighning Blade. Also contains 4 costumes, 6 mounts, 14 allies, and 18 styles! 30 Patron Points.