Trove - Level 25 Boost Pack
Power up one of your classes to Level 25 with this pack! Receive 1 Empowered Gem Box of each type (Fire, Water, Air, and Cosmic) along with a Level 25 Boost. When consumed, the Level 25 Boost will immediately take the current class to level 25. The Level 25 Boost is only usable on unlocked classes.