Tropico 4 - Quick-dry Cement
Build the ultimate Tropican metropolis! The new cement factory accelerates all construction on the island, the "Constructor" trait gives your construction workers a skill boost and the engineer helmet makes El Presidente look like a real pro. A Tropican flagpole, small park, flower beds, trees and the constructor statue are among the new decoration items. The "Largest City in the Caribbean" mission will see you build a huge, sprawling metropolis across an entire island while fighting all kinds of disasters.