Trauma Pack
Years after the tragic events in Louisiana, Ethan has tried to move on. Rekindle the traumatic memory of his past with these items. Includes memorabilia such as the "Samurai Edge" weapon, the "Mr. Everywhere" accessory, a screen filter, special safe room background music, and many more items. Pack includes: - Samurai Edge - AW Model-01 - Resident Evil 7 Found Footage Filter - Resident Evil 7 Tape Recorder Save Point - Saferoom Music "Go Tell Aunt Rhody" - Mr. Everywhere Weapon Charm - Unlock "Village of Shadows" Difficulty - The Tragedy of Ethan Winters Artwork - The Baker Incident Report The Unlock "Village of Shadows" Difficulty item, makes this incredibly difficult mode immediately available. This is normally accessible after completing certain gameplay conditions. If you've already unlocked this, then this item has no effect.