Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 3: Cajon Pass which is available as a separate purchase. 4300 horsepower awaits with BNSF’s fleet of EMD SD70ACe locomotives, which work in tandem alongside GE power such as the ES44C4, on mainline freight duties across their whole network. BNSF took ownership of 640 SD70ACe locomotives in total, making them the most prolific owner of the type. The iconic orange and black flashes of these hard-working stallions make for a bold contrast with the brilliant Californian skies and rugged, desert-coated mountains. Rock up to the base of the Cajon Pass in Train Sim World 3 and get ready for the climb in an alternative form of motive power. Manage your speed and keep your wit on manifest freight now with Centerbeams in-tow, and move container freight on wheels, on wheels, with the classic Truck Trailer flatbed cars.