Train Sim World 2: Rush Hour Season Ticket
Chaos brews as platforms fill with commuters eager to get home, be in control of your journey across all three iconic routes releasing individually throughout the Summer with the Rush Hour Season Ticket: BOSTON - PROVIDENCE: Take on the busiest and fastest passenger rail line in the United States and maintain composure while operating both Amtrak & MBTA operations. RIESA - DRESDEN: Conquer two paths out of Dresden’s Central station and through the Saxony countryside. Stay on schedule on this varied timetable while aboard modern DB & MRCE traction. LONDON VICTORIA - BRIGHTON: One of Britain’s most hectic main lines is yours to control, keep your cool on a mix of passenger services at the helm of both Southern & Gatwick Express motive power. Take control with Train Sim World 2: Rush Hour.