Train Life - Supporter Pack
The TRAIN LIFE: A RAILWAY SIMULATOR Supporter Pack gives you access to 2 items you can use to decorate the conductor's cab: - The Dobry Smok, paying homage to the statue of a dragon that has protected the ancient Polish capital for centuries - A handcar, doubtless the most efficient form of rail transport ever invented A DLC for every player who wants to do a little bit more to support the game and our team!