Train Adventure Bundle
The Train Adventure Bundle offers a special discounted set featuring two immersive titles: FARAWAY TRAIN, a journey to uncover the traces of a noble girl lost to the whims of history aboard an eternally traveling train, and NOSTALGIC TRAIN, a mystery set in the Japanese countryside where you must unravel the disappearance of the people of "Natsugiri" and the truth behind your own identity. Note: The titles included in this bundle are also available for individual purchase. Please be careful to avoid duplicate purchases. ◆ FARAWAY TRAIN FARAWAY TRAIN is a first-person "travel-adventure" game. Awakening inside an unfamiliar, vintage train, the protagonist is tasked with tracing the fleeting life of the deposed Empress Roxelana—the woman who brought the world to ruin using an ancient magical artifact known as the "Nebra Sky Disk." Your mission is to uncover the exact time and place the artifact was used. By searching for clues hidden throughout the train, you must deduce the pivotal years of Roxelana’s life. Inputting these dates into the cabin doors will unlock the way to the next carriage. Where, ultimately, will this train lead you...? ◆ NOSTALGIC TRAIN NOSTALGIC TRAIN is a bittersweet and mystical first-person adventure and walking simulator. It features the story mode, "Two Flickers at the Journey's End," alongside a Free Mode that allows you to explore the world of Natsugiri at your own pace. The light is so dazzling I can barely open my eyes. The drone of cicadas and the heavy, humid air wrap around my body. In the air, the faint scent of a sea breeze. I am sitting on a wooden bench in an old station building. Where is this place? And what was I doing here...?