Trailmakers: Supply Pack - Frontline
This pack contains different skins for already existing weapons and blocks. Note: These are NOT new blocks. Supply Pack - Frontline allows you to change essential blocks into weapons and motors inspired by technology from the 20th century. The following blocks and be altered: Smart Cannon and Tiny Cannon: Change the two Cannon skins into guns inspired by the M1919 used in World War 2. Machinegun: Change the Minigun into a Vickers-inspired model from 1912. Raw Engine: Change the Raw Engine into a bulky Straight-Six Diesel Engine. BullDawg Engine: Change the Bulldawg Engine into a small 1 Cylinder Engine, ideal for motorbikes. Dragon Engine: Change the Dragon Engine into a larger version of the Bulldawg - Two Cylinder based on the British Royal Enfield engine.